Svátek má: Svatoslav

Zprávy

Velikost textu:

Porošenko story, aneb jak se dostat na tituly světových médií

Porošenko story, aneb jak se dostat na tituly světových médií

Příběh o prezidentovi Ukrajiny Petro Porošenkovi na obálce časopisu The Economist přitahuje pozornost uživatelů sociálních sítí.

Ilustrační foto
5.leden 2016 - 22:04

Rozhodli se pomoci ukrajinskému prezidentovi se dostat na titulní strany dalších předních médií.

Na svém oficiálním Twitteru prezident Ukrajiny bylo 3. ledna zveřejněna údajná obálka zvláštního vydání časopisu The Economist, věnovaná hlavně předpovědím pro rok 2017. Na titulní stránce byla tradičně umístěna koláž fotografií světové špičky. Ovšem na obrázku, zveřejněném na účtu ukrajinského prezidenta, byl na obálce The Economist vyobrazen Porošenko jako jeden z nich.

Porošenko se chlubil vyfabrikovaným číslem The Economist

Brzy bylo jasné, že obálka byla retušovaná: na původním místě se místo Porošenka nacházel ruský vůdce Vladimir Putin.


Záznam je již odstraněn z Twitteru ukrajinského prezidenta, nicméně se mu podařilo upoutat pozornost médií a běžných uživatelů. Ti se pak rozhodli obdarovat Porošenka dalšími retušemi fotografií dalších předních sdělovacích prostředků. Jak se zdá, ožilo zde pořekadlo: jak se do lesa volá...








(kou, prvnizpravy.cz, rt.com, foto: repro internet)